翻訳と辞書 |
Google Tag Manager : ウィキペディア英語版 | Google Tag Manager
Google Tag Manager is a tag management system created by Google to manage JavaScript and HTML tags used for tracking and analytics on websites (variants of e-marketing tags, sometimes referred to as ''tracking pixels'' or ''web beacons''). == Version 1 ==
Google announced Google Tag Manager in October 2012.〔(【引用サイトリンク】url=http://analytics.blogspot.com/2012/10/google-tag-manager.html )〕 Version 1 of Tag Manager launched with the following default tag templates: * AdWords Conversion Tracking * DoubleClick Floodlight Counter * DoubleClick Floodlight Sales * Google Analytics * GDN Remarketing (Google Display Network) * Custom Image Tags (for all other image pixels) * Custom HTML Tags (for all other tags)
抄文引用元・出典: フリー百科事典『 ウィキペディア(Wikipedia)』 ■ウィキペディアで「Google Tag Manager」の詳細全文を読む
スポンサード リンク
翻訳と辞書 : 翻訳のためのインターネットリソース |
Copyright(C) kotoba.ne.jp 1997-2016. All Rights Reserved.
|
|